|
|
 |
|
| Yaşam |
Son Güncelleme 18:02 |
 |
|
Bu elmas tam 200 milyon $
40.7 karatlık dünyanın en büyük yeşil elması olan Dresden elması Japonya’nın başkenti Tokyo’da satışa sunuldu. Amerikalı kuyumcu Ronald Winston’un satışa sunduğu elmasın değerinin 200 milyon dolar olduğu tahmin ediliyor. |
|
 |
|
Hava yastıklı motosiklet
Dünyanın en büyük motosiklet üreticisi Honda, ilk hava yastıklı motosikleti piyasaya sürmeye hazırlanıyor. Firmanın en büyük motosikleti olan 1800cc’lik Gold Wing modelinde kilometre göstergesinin altına yerleştirilecek olan hava yastığı, motosiklet 50km/h hızın üzerinde giderken ön kısmından ciddi bir darbe aldığında devreye girecek. |
|
 |
|
Balinanın yaşam savaşı
Avustralya'da köpekbalıkları için hazırlanan ağa takılan 7 metre uzunluğundaki kambur balina, ölümün eşiğinden kurtarıldı. Queensland eyaleti Köpekbalığı Güvenlik Programı’nın yöneticisi Tony Ham, Balıkçılık Departmanı’nın uzman ekibi tarafından ağlardan kurtarılan yara içindeki balinanın yaklaşık 1 yaşında olduğunu söyledi. |
|
 |
| |
|
|
Yaşlı hastalara fosforlu klozet
Avustralya’nın Melbourne kentindeki bir hastane, yaşlı hastaların gece klozeti görmekte zorluk çekip yere düştüklerini görünce, çareyi karanlıkta parlayan klozet kapağı kullanmakta buldu. |
|
 |
|
Bartın’da dinozor arıyorlar
Fransa Paris Tabiat Tarihi Müzesi Paleontoloji Bölümü ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nden (İTÜ) gelen 5 uzman, Güzelcehisar, Çakraz, Arıt ve çevresinde dinozor fosili bulmak için çalışmalara başladı. |
|
 |
|
Yoğun stres, meme kanserini önlüyor Danimarkalı bilimadamları, günlük yaşamın yoğun stresi altında yaşayan kadınlarda göğüs kanserine yakalanma riskinin diğer kadınlara oranla daha düşük olduğunu ileri sürdü. |
|
 |
|
7 milyon cinsel sorun mutsuzu var Aile Sağlığı Araştırma Derneği (ASAD) Başkanı Prof. Dr. Halim Hattat, Türkiye’de yüzde 35’lik kesimin çeşitli tabular yüzünden cinsellikle ilgili konuları konuşamadıklarını belirtti. |
|
 |
|
Sebze-meyve ve çikolata ile ömür uzatan diyet
Bilim adamları günde 100 gram siyah çikolata ve 150 ml kırmızı şarap içerek insan ömrünün 6 yıla kadar uzayabileceğini belirtiyor. Avustralyalı ve Hollandalı bilim adamları bunun için kalp krizi riskini yüzde 78 azaltan bir diyet öneriyor. |
|
 |
|
40’ındaki kadın seksten daha çok keyif alıyor
Health Plus Dergisi’nin İngiltere’de yaptığı bir araştırma, 40 yaş ve üzerindeki kadınların 20’li yaşlardaki genç kadınlara göre çok daha hareketli ve zevkli bir cinsel hayata sahip olduklarını kanıtladı. |
|
 |
|
Kriz riskini yüzde 65 azaltıyor Stockholm’de yapılan Avrupa Kardiyoloji Topluluğu Kongresi’nde sunulan ve 19 bin hasta üzerinde yapılan araştırmaya göre yeni jenerasyon kalp ilaçları ile kolesterol düşürücü ‘statin’in bir arada kullanılmasının kalp krizi riskini yüzde 65 oranında düşürdüğü ortaya çıkmıştı. |
|
 |
|
|
|
 | |
 |
|
|
|
|
|
|
SAYISAL LOTO 01.10.2005 |
|
|
 |
ŞANS TOPU 05.10.2005 |
|
|
 |
| |
 |
| |