|
|
 |
|
| Yaşam |
Son Güncelleme 13:40 |
 |
|
Kadir İnanır’dan cinsellik manifestosu
Hürriyet’in Cinsellik Araştırması’yla ilgili sorularını cevaplayan sinema sanatçısı Kadir İnanır, Türk erkeğinin en belirgin özelliğinin kendini cinsellik konusunda hep güçlü sayması olduğunu söylüyor. ‘Sorunu varsa bunu çözmesi, ayıp olarak görmemesi, hele hele onur meselesi haline getirmemesi gerekir’ diyor. İnanır’a göre, cinsel sorunları azaltmanın yolu, tarikatların gücünü zayıflatıp, toplumun üzerindeki dini baskıyı ortadan kaldırmak! |
|
 |
|
Doğum kontrol hapına dikkat Dünya Sağlık Örgütü’ne bağlı Kanser Araştırmaları Ajansı (IARC) tarafından yapılan bir araştırmada, doğum kontrol haplarının kadınlarda göğüs, rahim içi ve karaciğer kanserine yakalanma riskini artırdığı ortaya çıktı. |
|
 |
|
Anne sütü satan şirket kuruldu
ABD’nin California eyaletinde bir şirket, hasta çocuklar için anne sütü sağlayacak. Bebeklerin daha sağlıklı büyümelerini sağlayıp zekálarının gelişiminde büyük önemi bulunan anne sütü, kalp ve kanser hastası olan ya da enfeksiyon riski taşıyan bebeklerin tedavilerinde kullanılacak. |
|
 |
| |
|
|
Martı Dede Ordu’nun Ünye İlçesi’nde 75 yaşındaki eski denizci Süleyman Kızılboğa, yaklaşık 15 yıldır her gün düzenli olarak topladığı balıkları sahile götürüp martıları besliyor. Kızılboğa, sahile indiğinde martılar hemen etrafına toplanıyor. |
|
 |
|
Terk edilen bebeği köpek kurtardı
Gaziantep’te, 40 dereceyi bulan sıcaklıkta açık araziye terk edilen ve ölmek üzere olan 2 günlük kız bebek, çoban köpeğinin sürekli havlaması sayesinde kurtuldu. Gaziantep-Şanlıurfa karayolunun çevresinde koyun otlatan çoban Yusuf Özkan’ın köpeği, otlar arasında gezerken havlamaya başladı. |
|
 |
|
İskeleye kapı yaptırdı
Turizmin gözde merkezlerinden Bodrum’un Göltürkbükü Beldesi Sahili’ndeki bir işletme sahibi, yaptırdığı iskeleyi kendi müşterileri dışındaki tatilcilerin kullanmaması için, baş tarafına açılır kapanır bölüm koydurdu. |
|
 |
|
Ölçülü alkol alan daha iyi düşünüyor
İyi düşünenler ölçülü içicilerden çıkıyor. Avustralya Ulusal Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre erkeklerde haftada 14-28 kadeh, kadınlarda ise 7-14 kadeh alkollü içecek tüketenlerin, daha fazla içenlere ya da hiç içmeyenlere göre düşünce hızları ve hafızaları açısından daha güçlü oldukları belirlendi. |
|
 |
|
|
|
 | |
 |
|
|
|
|
|
|
SAYISAL LOTO 01.10.2005 |
|
|
 |
ŞANS TOPU 05.10.2005 |
|
|
 |
| |
 |
| |