29/09/2004 anasayfa>>> <<<önceki gün   bugün   sonraki gün>>>
English
yenibir.com
Genç Hürriyetim
Agora
Gündem
Politika
Avrupa Birliği
Dünya
Ekonomi
Spor
Yaşam
Teknonet
Tüm Haberler
Yazarlar
Kültür Sanat
Magazin
Gezi
Özel Dosyalar
Hava Durumu
Astronet
Televizyon
HÜRRİYET EKLER
Bilim
e.yaşam
Otoyaşam
Seyahat
Pazar
Cumartesi
Cuma
Kelebek
Yaşam Son Güncelleme 18:14
Toplama Ferrari yaptı

Van’da kaporta ve motor ustası Necdet Aktay, sekiz yılda, uzunca bir süredir hayalini kurduğu Ferrari marka otomobil yaptı. Resmine baka baka yaptığı Ferrari’yi 20 milyara mal eden Aktay, otomobiliyle Van sokaklarında gösteri yapmaya hazırlanıyor. 
Ölen kızı için yollara düştü

Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı Bölümü’nden bu yıl mezun olan 20 yaşındaki Burcu Uzun, mezuniyet sevincini yaşarken aniden ortaya çıkan lenf kanserinden öldü. 22 gün önce kaybettiği kızının ölümüyle kahrolan 50 yaşındaki baba Osman Uzun, Burcu’ya teşhisi 45 günde koyan Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ni ihmalle suçlayarak Düzce’den İzmit’e doğru protesto yürüyüşüne geçti. 
Kadınlar neden çikolata sever
Florida Üniversitesi’nde fareler üzerinde yapılan bir deney, kadınların erkeklere göre tatlı yiyecekleri daha fazla sevdiğini ortaya koydu. Deneyde, erkek ve dişi farelere aynı miktarda et ve patates karışımından oluşan bir yiyecek verilip tatlı süt eklendiğinde dişi farelerin erkek farelere göre yüzde 30 daha fazla yediği görülmüş. 
  Kadınlar Hürriyet okuyor
Tuğrul Şavkay adına enstitü
Geçen yıl aramızdan ayrılan gazeteci, gastronomi uzmanı Dr. Tuğrul Şavkay, ölüm yıldönümünde, ders verdiği Yeditepe Üniversite’nde anıldı. Tuğrul Şavkay’ın kurulması için büyük çaba harcadığı ve sadece 2 ders verebildiği Gastoronomi ve Muftak Sanatları Bölümü’nde dün yapılan törene eşi Esen Şavkay, öğretim görevlileri, öğrenciler ve dostları katıldı. 
İlk nefes geni bulundu
ABD’nin Cincinnati Çocuk Hastanesi’nden uzmanlar, anne karnında akciğer gelişimini ve doğum sırasında bebeğin nefes almasını sağlayan ‘Foxa2’ adlı geni keşfettiler. 
Bol süt boy uzatıyor
Her gün düzenli 3 bardak süt içen çocukların, içmeyenlere göre daha uzun boylu olduğu belirlendi. Amerikan Klinik Beslenme Dergisi'nde yer alan habere göre, Danimarka Kraliyet Üniversitesi Ziraat Fakültesi Gıda Araştırmaları Bölümü'nce, 2.5 yaşındaki 101 çocuk üzerinde bir araştırma yapıldı. 
 HABERLER
 Kuş gribi insandan da bulaşıyor
 Türkiye'nin doğası tehlike altında
 SAĞLIK
 Yumurta dokusu nakliyle doğum
 Yarım saatte alerji testi
 Cilt kanseri alarmı
 20 dakikada kalp tanısı
 YAZARLAR
 Ayşe ARMAN : Mektupçu geldi hanıııım!
 Doğan HIZLAN : Ben kitabı sırtından tanırım
 Bülent DÜZGİT : Bülent Çiziyor
Yazarlar
 Doğan HIZLAN :
Ben kitabı sırtından tanırım
SAYISAL LOTO
01.10.2005
1 13 18 23 42 43
ŞANS TOPU
05.10.2005
3 15 23 31 32 10
Ana Sayfa | Son Dakika | Tüm haberler | Gündem | Dünya | Ekonomi | Spor | Yaşam | Bilim-Teknoloji | Yazarlar
Kültür Sanat | Magazin | Özel Dosyalar | Piyasanet | Hava Durumu | Astronet | Televizyon
İnsan Kaynakları | | Arama+Arşiv | Bize ulaşın | Yardım
© Copyright 2004 Hürriyet
www.hurriyetkurumsal.com