29/01/2004 anasayfa>>> <<<önceki gün   bugün   sonraki gün>>>
English
yenibir.com
Genç Hürriyetim
Agora
Gündem
Politika
Avrupa Birliği
Dünya
Ekonomi
Spor
Yaşam
Teknonet
Tüm Haberler
Yazarlar
Kültür Sanat
Magazin
Gezi
Özel Dosyalar
Hava Durumu
Astronet
Televizyon
HÜRRİYET EKLER
Bilim
Otoyaşam
Seyahat
Pazar
Kelebek
Yaşam Son Güncelleme 19:13
29.01.2004
Hamilelikte beslenmeye dikkat
 

Hamilelikte annenin yeme alışkanlığında yapacağı değişikliğin, çocuğun ömrünü yüzde 50'den fazla uzatabileceği bildirildi.

İngiliz biyokimya uzmanı bilim adamı Susan Ozanne, fareler üzerinde yaptıkları araştırmanın, hamilelik döneminde yeme alışkanlığında yapılan küçük bir değişikliğin, çocuğun yaşam süresini yüzde 50'den fazla uzattığını ortaya koyduğunu belirterek, bunun insanlar için de geçerli olabileceğini söyledi. 

 

Nature dergisinde yayınlanan araştırma, hamilelikte yeterli beslenilmemesi halinde ceninin büyümesi ve yaşam süresinin olumsuz yönde etkilendiğini, hamilelikten sonraki yeme alışkanlığının da benzer bir etkiye sahip olduğunu gösterdi. 

 

Hamilelik sırasında ve sonrasında sadece yüksek protein içeren gıdalarla beslenen farelerin ömrünün, sağlıklı beslenenlere oranla daha kısa olduğu kaydedildi.

 
(aa)


Ana Sayfa | Son Dakika | Tüm haberler | Gündem | Dünya | Ekonomi | Spor | Yaşam | Bilim-Teknoloji | Yazarlar
Kültür Sanat | Magazin | Özel Dosyalar | Piyasanet | Hava Durumu | Astronet | Televizyon
İnsan Kaynakları | | Arama+Arşiv | Bize ulaşın | Yardım
© Copyright 2004 Hürriyetim
www.hurriyetkurumsal.com